02 March 2010

 

Aku ingin menjadi sekuat dan setegar Si Helang, 
mendiam dan menguasai  lazuardi angkasa,
walaupun aku mungkin sekadar Si Puyuh,
Yang dataran tanah sahaja tempat selayaknya bg ku~

by
~ mutiaraBernilai~
11:51 pm
Markaz S21 
Satu bantal, dua kepala,
satu sudah syahid, satu masih berjihad
:)

3 org kaki bebel buat bising:

Hanisah Binti Mohamad Ali said...

Aku ingin menjadi seperti Mutiara walaupun aku hanya sebutir pasir di dasar lautan
Sinaranku tidak sehebat hangatnya sinar putih mutiara tapi dari jauh aku merasa kehangatannya dan aku tenang menikmatinya....
Aku ingin jadi seperti sekuntum mawar walaupun aku hanya duri pada tubuhnya
Tajamku dapat melindunginya dari tangan-tangan yang ingin menyakitinya dan padanya aku dapat menikmati keharumannya.....

Syauqah~

master said...

Salam..
InsyaAllah..ena kan kuat,tabah..
All the best..
erm..ena doakan km agar tidak mudah syahid ye..
doakan agar km kuat jg juga untuk menempuh hidup ini..

Mutiara Bernilai said...

ukhti Hanisah > insyaAllah,moge2 kita kuat dlm bermujahadah utk menjadi abdi yg terbaik kpd DIA .. Ameen Ya Rabb

ukhti Master > asma pun kuat juga..eheh..insyaAllah kite doa same2 neh..