26 May 2011



31 org kaki bebel buat bising:

Cik Bidadari said...

semangat tu yang bagaimana cuba awak gambarkan? semoga hari ini dan hari esok awak baik-baik sahaja....

intan.maisarah said...

salam sayang
sayang sihat?

nurkass said...

salam dear..
hope ceria selalu..

Ati Masrif said...

salam mutiara

cantiklah header tu

kak ati suka :)

fuad ansari said...

Real Madrid player, Sergio Ramos dropped Copa Del Ray Trophy and the trophy fell down under the bus.. He said:

"I did not drop it, it jumped when it saw all the excited Madrid fans"

(",)

oranglidi said...

dahtu awat tidur atas lantai? eehe

Inspirationalefeks said...

i fell, fell for autumn fall :)

daddyzkool said...

nak di ketawakan atau nak di bantu....

Aiman Ariffin said...

I'm loving ur blog layout! simple yet extraordinarily peaceful :D

btw I dont know whats wrong with blogspot i cant log in into my account. so im using my old account now =.=" mcm2 masalah

anyways, "i didnt fall, I attacked the ground"

Hmmm.......... pls enlighten me with ur wise thoughts

Mutiara Bernilai said...

Untuk kamu-kamu di bawah ni..

Cik Bidadari said...
intan.maisarah said...
nurkass said...
Ati Masrif said...
fuad ansari said...
oranglidi said...
Inspirationalefeks said...
Pembunuh Tanpa Bayang
daddyzkool said...
Aiman Ariffin said...

boleh x mutiara cakap yg mutiara syg kamu-kamu semua? aha..

jaga diri n hati kamu-kamu semua elok2 tau!

syg slalu~

Afida Anuar said...

My dear mutiara..

alasan terbaikkk.. he he

betty said...

hadir disini beri senyuman..
moga kamu baik baik saja mutiara

skandaLdariLangit said...

serious?

attacked it hard okay

skandaLdariLangit said...

serious?

attack it hard okay

gadis Semalu said...

mutiara baek2 aja kan? kan?

Cikli said...

apa salah floor tu?

Kakzakie said...

No one say that you fell. But, wondering why you attacked the door? Always open your heart wider than your eye dear....

he11mi said...

nape xngaku je,ye saya terjatuh.heh

Frodo Baggins said...

mimpi jatuh katil ler tuh .. haha

ahmad humairi said...

itulah...tidur tu tak basuh kaki...erk...baca bismillah tak?

daddyzkool said...

hai tak bangun2 lagi ...

Adinda Amy Sensei said...

hai mutiara....apa khabar?

iKhRam said...

kadang2 jatuh tu bukanlah negatif sgt.. saya ni ntah brape kali terjatuh.. tp tak pernah terasa ada rugi di mana-mana..

jd.. apa kata kita tukarkan yg negatif tu kepada positif.. !! betul tak.. anyway kata-kata itu sumber semanagt.. betul tak/

Abd Razak said...

ermmm jangan salahkan lantai..

Cik Bidadari said...

semoga awak baik2 sahaja...

ariana's said...

Salam.. apapun moga tetap kuat dan tabah ye sis..Allah always with us..

ghost writer said...

lebih bijak menyembunyikan kegagalan.

Aretikz said...

weehuu ~ mendalam sungguh ayat ini.. and it make a sense.. yezza..

tp kalau org lurus pasti berkata "awak bergusti dengan undertaker ka dik? haha..

MiaDiera said...

salam:))

ayat simple,tapi makna memang mendalam:)