26 March 2011

Sayang menyayang!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.


Gambar2 kat bawah ni Mutiara amek dari SINI

suke tengok, simple but yet educational..

meh nak share sket..


Yok Show unlimited kindness to your parents










“Whether one or both of them attain old age, do not express to them words which show your slightest disappointment. Never yell at them but always speak to them with kindness.” [Al-Muzzamil 73:4] 


Bebelan Mutiara :

1) Tak sempat nak update banyak-banyak utk beberapa hari ni. Bajet bz sket :P
2)  Sila hargai ibu bapa kita! Sayang mereka! 



Jangan lupa jenguk web ni neh......

syg slalu~
  

Mutiara

14 org kaki bebel buat bising:

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

sayangi diri kita sendiri juga.

FasiHaH SupiaN said...

so comel lah along...........
yup, love our parents!

Afida Anuar said...

Salam my dear mutiara... insyaAllah jika kita selalu berbuat kebaikan kepada kedua orang tua, Allah akan sentiasa merahmati hidup kita, dunia dan akhirat insyaAllah...

ohh dah 2 hari tak telefon mak ayah di kampung... errrr

Adinda Amy Sensei said...

hai mutiara....apa khabar?

shameel Iskandar said...

sayang menyayangilah kerna Tuhan.

Aretikz said...

Pergh ~ gambar yg kiut.. terasa mcm yg lastman standing kat atas tu.. haha..

Entri Lelatest
Hikmah Menutup Aurat

Mutiara Bernilai said...

@ Qaseh dalia adelia

wink2 :)

Mutiara Bernilai said...

@ ahmad humairi

betul.. org yg xpandai syg diri sendiri, takkan dpt menyanyangi org len.. btul x cikgu?

:)

Mutiara Bernilai said...

@ FasiHaH SupiaN

chumel mcm kamu la dear alang.. :)

Mutiara Bernilai said...

@ Afida Anuar

Redha Allah tletak kpd redha manusia..

dear afida, meh kite sesame jd anak yg solehah neh.. :)

Mutiara Bernilai said...

@ Adinda Amy Sensei

Dear sis Amy..
alhamdulillah sihat :)

Mutiara Bernilai said...

@ shameel Iskandar

btul..sgalanya kerana Allah swt..

trima kasih ats ingatan :)

Mutiara Bernilai said...

@ Aretikz

hu..mutiara pun same la..

Allah..~