05 February 2012

Eksplorasi diri.



There are those that believe the last exam that was taken at school was the last learning that needed to be done. When you stop learning you may as well start walking backwards into the future. Don't stop learning....don't EVER stop learning. The more you learn, the more you grow. Keep expanding your awareness and you'll start to see opportunities that have always been there but you didn't see them before.....not until you grew and then you saw ways to do the same things that you thought you couldn't do before. With our infinite potential we can always learn more, no matter how much of an authority or expert we think we become. Open your heart to learning more and see if you can learn one new thing everyday. It may be a word, a new food, a new route to work or even a new thing about YOU. Keep learning, and have fun doing it!.
Quote by Robert Hinds
 
 
 
Saya yakin dan begitu teruja dengan manusia yang setiap saat dalam hidupnya selalu mencabar zon selesa mereka, mencabar diri untuk menjadi yang lebih baik, mengekplorasi kemungkinan-kemungkinan yang mampu dia lakukan dengan mencuba sesuatu yang baru, menempuh dan membuka laluan lain dari yang biasa bahkan cinta amat untuk menguji kemampuan diri. Siapa tahu, sebenarnya kita punya potensi yang lebih besar dari apa yang kita sangka malah kita punya sesuatu yang selama ini kita tidak pernah fikirkan kita ada. Kuncinya, terus menerus mencabar dan mengembangkan potensi diri. Motivasi dan inspirasinya pula cukup sahaja dengan kalimah "Laqod Kholaq nal insaan na fi ahsani taqweem.." (AQ,95-4)


Mutiara mohon maaf sebab sudah lama tak jenguk kalian2.. doakan yang terbaik buat mutiara dan kita semua. Moga kita semua dalam kesihatan yang baik dan berjaya menjadi manusia yang baru setiap hari.. :)
 


Nah, mutiara bagi 'gula2' sebagai tanda maaf. Happy listening~


Salam Maulid Rasul!