04 March 2012

Love itu Cinta ?



neuron berlaga-laga selepas bertapa di Lab sedari pagi,
rehat sebentar, mencari ms. paint (x pandai adobe) lalu terhasil ini..



^_____^


ia bukan fakta
hanya bebel-bebel.

 

19 org kaki bebel buat bising:

ghost writer said...

suatu yang baik dipermudahkan dan dipercepatkan. wallah!

Pencari ALLAH said...

Begitu mendalam maksud sebuah keikhlasan sehinggakan dinilai dengan hati yang halus.

FasiHaH SupiaN said...

very nais...nk share kat tumblr laaaa ye along..

nahmy said...

love tu = lap....

fuad ansari said...

bebel-bebel sahaja pun, sudah seperti fakta yang sangan baik dan berguna...

itu belum lagi betul2 memberi fakta.. (",)

Abg Stalker said...

yess!! :D sy mcm ni la. :)

aimie amalina said...

^_____________________^

tolonggggg
nak tawen gak bunda
kekekee


ade kene mngena ke?
heeee

Encik Psychopath said...

Membebel je kan.

Rindu blog ni. Aumm.

James Alexander said...

a good thing don't have to wait...

kadang kala, bebel itu comel...

ok, itu merapu...

ok, bye...

AkuMuzikFilem said...

tapi biasanya, empunya badan sendiri yang seolah menikmati dirinya ditayang dalam facebook

SYARIFF HAIKAL said...

bila mahu menimang cahaya mata?.heheh..amboy bz sgt ke..hehe

iKhRam said...

huhu
yer setuju kak..

Ameer Faris said...

salam ziarah, suka membaca blog ini..

Bidadari Syurga said...

salam... aku suka quote bergmbr ni... thanks awak... lama tak dtg tgk awak. maaf ya...

Macy Humaira said...

doakan saya.. doakan dia.. doakan kami berdua..

orangnya jauh.. masih bekerja..

orang disini pula masih ada ibu bapa yg tidak mengizinkan pergi jauh rasanya..

biarlah dahulu semoga masa yg berlalu tidak mengubah rasa..

Ain Dzaya said...

nice fact yg wajar dikongsi..
mohon share yer :)

"Hadiah dari Allah.".

ariana said...

asmkm mutiara..akak singgah baca dan terus tertarik ngan kata2 tu..bkn utk akak..utk anak2 nantilah..Keikhlasan memang sukar utk dilihat, ibarat semut hitam diatas batu hitam dimlm gelap kan..