10 July 2012

Haru : 1




" Ah, sekejap lagi lah solat"

Dan siapa tahu,
Dalam 'sekejap' itu,
Izrael datang melibas nyawa..

Haru!


19 org kaki bebel buat bising:

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

Haruan.......bahaya tu!!!!!makan anak!!!

sisdee said...

tu selalu saya ingatkan kat diri saya..dan anak2 huhuhu

ghost writer said...

hanya tuhan yang tahu.

oranglidi said...

Knapa la sblum ni private.. sedih rasenye. camni la kawan.

hehe

ஜ miss klanika ஜ said...

itu tragis. jadi jgn melewatkan .

LELAKI INI said...

nasib baik dah smyg asar

LELAKI INI said...

nasib baik dah smyg asar

Cikli said...

Dahulukan yang dahulu

fuad ansari said...

kalaupun izrael tidak datang melibas nyawa, membaca entri yg tajam ini sahaja sudah membuatkan ramai yg mengalami pendarahan akibat kecederaan.. (",)

Cikli said...

Inilah yang selalu hamba terlakukan... melengahkan solat.

Mutiara Bernilai said...

ahmad humairi

^__^ eheh..haruan plak tbe2 dpat nama..

Mutiara Bernilai said...

>> sisdee

tula..saya pun dok slalu perang2 dengan diri sendiri..

Mutiara Bernilai said...

>> ghost writer

hu, mati hidup atas putus nya DIa..kan?

Mutiara Bernilai said...

>> oranglidi

eheh. hai kwn.

ala, bkn private la, ms tu blog selsema sket, so kne la kuarantin sat

Mutiara Bernilai said...

>> ஜ miss klanika ஜ

tp bagi aku ada yg lebih tragis.- mereka-mereka yang di beri sedar, tetapi engkar juga.

hu. doa dengan sangat agar aku di jauhkan

Mutiara Bernilai said...

>> Cikli


first thing first kate Steven Covey :)

Mutiara Bernilai said...

>> fuad ansari


oh. ini membimbangkan. tidak bermaksud untuk mencederakan siapa-siapa. hanya cuba menjentik hati diri sendiri ..


^__^

qatrunnada said...

:) penangguh itu pencuri masa.